royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

det verkaar ordna sig ?

Kategori: Allmänt

Nu börja vi få ordning på trädgården och min
assistenthjälp.  igen det mesta av allt
sly och grenar är uppeldade lika så är samtliga träd uppsågade i 300 m/m
längder och inlagda i vedboden för att invänta klyvning och det kommer en firma
som ska tillverka och sätta upp insyns o bullerskydd åt östra sidan ochdom  ska
även fasadtvätta huset detta ett måste sedan den fina skogen   fälldes utan någon som hälst hänsyn  och dom  bara lämnade efter sig allt avverkat skräp och
bara stack iväg, nu ligger det där och kommer  så att göra i många år framåt.      Och äntligen fungerar assistenthjälpen så som
det är tänkt hjälp utan gnäll vi tränar och är ute på rundor oavsett vädret nu
även  i regn och snö samt minusgrader det
blir även många tunga lyft, nu väntar jag bara på att våren ska ge sig till
känna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: