royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

söka ny assistent

Kategori: Allmänt

Min assistent Diana har fortfarande inte hört av sig hon reste till Kosovo på semester för några veckor sedan frågan är om hon får resa tillbaka till Sverige eftersom hon inte är Svensk medborgare hon kom till Sverige för 20 år sedan och har sedan dess sökt om medborgarskap men har fortfarande inte fått något även hennes man söker för fullt men får inte heller han något medborgarskap nu har ju inte han varit här någon längre tid, hon kunde ju trots allt kunna skicka ett meddelande om varför hon inte dyker upp på sin arbetsplats jag ska ringa arbetsförmedlingen och söka ny personal i dag. Jag är inte så förtjust i att göra det men är så illa tvungen, i natt har det varit höst endast 4,7 grader men nu klockan 0.8.00 är solen på väg upp och det är + 9 gradernatten har förflutit bra Susanne är ju i Köpen hamn på inköpsresa jag har just ätit min frukost och mitt kaffe nu kommer snart vår närmsta granne Pia och hjälper mig Pia är min hjälpande hand nu är varken assistenten eller Susanne är här hemma, det blir nog många timmar vid datorn i dag tur att jag har färdig mat i frysen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: