royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

ny elstol

Kategori: Allmänt

I går var det åter språksvårigheter med min assistent RAJ MEN DET ordnade sig senare under dagen klockan 16 i går kom min nya el rullstol en Eloped en lyxig fin röd metalic stol med många finnesser på nu ska jag försöka övningsköra mycket med den för meningen är att den ska användas ute i affärer den är snabb som tusan och går att köra 5 mil på en laddning och trängre utrymmen den gamla permobilen får fortfarande användas vid skogskörning tyngre samt mer svårkörda och tyngre körningar och snusigare områden, i dag blir det att ringa försäkringsbolaget om en ny försäkring på den, hade svårt att somna och sova i natt det värkte så in finaliskt i min höger fot och gör även så nu på morgonen läkarna äger detta bror på de disckråken. Jag har i ländryggen så detta måste jag leva med det är det rörliga benet idet förlamade är det inte någon sådan värk

Kommentarer


Kommentera inlägget här: