royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

norges kunga hus

Kategori: Allmänt

Det har kommit ett brev från Det kunglige hoff Norges kungahus det är ett tackkort från H. M. Drottningen som tackar hälsningen jag sände på hennes födelsedag den 4 juli det är medsänt ett foto på kungen och drottningen samt ett på hela kungafamiljen det är så roligt när jag får så fina svar, nu får hitta en fin plats att sätta upp dessa foton på kanske intill tavlorna med svenska kungahuset. I dag tänkte jag skriva en hel del det är en sån dag det är lite mulet och småregn sedan blir det ut på altanen klockan ett och lyssna på programmet sommar i går var det intressant det var Bert Karlsson som berättade om sitt liv eftersom jag läst hans bok viste jag det mesta av hans berättelse jag har börjat att lyssna mycket på p1 nu förtiden det är så mycket intressanta berättelse och diskussions program detta kan jag rekommendera er alla. Jag återkommer senare och berättar om brevbäraren hade med något av intresse.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: