royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

jag och min kusin Roger.

Kategori: Allmänt

I går var min kusin Roger här och hjlpte mig det är fantastiskt han kommer till mig varje torsdag och hälsar på i går hjälpte han mig att få upp eu mopeden på min mc lift så att jag kan höja upp den i lagom höjd för att kunna mecka och putsa nederdelen Roger hade även tillverkat nya stödplattor till min rullstol som ska göra stolen stabilare när jag träningscycklar, med min Motomed cykel för rullstolen står och gungar eftersom jag sitter i stolen och har motomeden framför mig så mu gungar inte stolen med de nya stöden sedan tog vi oss en fika jag och Roger, när vi under tiden att och pratade. Jag är så glad att jag och Roger fått så fin kontack igen, i dag ska vi pcka retur gods till XLmoto som ska sändas i retur sedan blir det matlagning köttfärssås och spagetti. Och duscha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: