royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

Ullared och ny VC holk

Kategori: Allmänt

I GÅR måndag VAR EN TREVLIG DAG JAG OCH Susanne och min assistent Karina var på Gekås i Ullared och shoppade jag är mycket förtjust att åka dit det blev fullastad kundvagn det blev fika och mat och många goa skratt så i dag Tisdag sorterar jag upp samtliga saker var sak har sin plats vår VW holk gick sönder för någon vecka sedan så min kusin Sören som har wws firma var här i dag och byte ut Wc stolen mot en nyare vilken lyx snålspolande och mjukstängande lock jag har blivit upplyst att koppla in bredband är helt onödigt i dagsläget det är bättre att spara dessa pengar för nu kommer snart något nytt som heter 5G och då körs detta genom mobilt bredband och är 50 gånger snabbare än de 100 megabit per sekund som är vanliga för fastabredbandi fiberanslutna hus på dessa 5 G nät har dom lyckats uppnå 7.5 gigabit per sekund så det går att ladda neren högupplöst långfilm på ett par sekunder jag tänker inte ansluta mig till fiberkabel uta hellre spara alla dessa pengar . så nu hör jag Sören säga innifrån toan att allt är klart det ser fint ut vilken tur jag har som kan ringa min kusin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: