royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

lycklig över Posten

Kategori: Allmänt

I Dag har det varit stor städning största delen av dagen på kontoret. med hjälp av min assistent Karina jag har en viss tendens att ställa fram så mycket särskild på skrivbordet men nu är det ordning och reda, efter att Karina varit och hämtat posten i lådan, öppnade jag mina brev jag blev så glad det kom ett brev och cd skiva från Janne Önnerud som heter Mannen i mig och medföljande några fint skrivna rader och autograf det kom även ett packet från Kristina Lindberg med några signerade foton och några fint skrivna rader och en signerad cd skiva som heter the traveler. Vad jag beundrar alla dessa människor som bryr sig så om mig det är fantastiskt jag blir alldeles rörd av lycka. Nu sitter jag här vid mitt ny städade skrivbord utanför lyser solen det ser så fint ut

Kommentarer


Kommentera inlägget här: