royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

Sture Bergwall,

Kategori: Allmänt

I går var en givande dag jag och min kusin Roger besökte bokmässan i Göteborg man kan lugnt säga att de var några mer än vi två villken trängsel det var Sture Bergwall som jag skulle få träffa och prata med vi har mejlat med varandra i flera år det har blivit ca 700 mejl vi sprang runt i ett par timmar och letade efter Sture och han kunde inte svara i telefon för han hade fullt upp med att signera sina Böcker till slut hittade vi Sture i en föreläsnings sal vi gick in och lyssna de det var mycket intressant efter föredraget gick Roger fram till Sture och sa till Sture att Roy sitter där uppe och väntar Sture höjde armen och vinkade upp till mig sedan gick han upp för trappan ut i korridoren för att signera och prata med folk Roger körde ut mig Sture gick ifrån de andra kom fram till mig och pratade en vi skakade hand det var trevligt sedan gick han ner en våning till Bonniers stora monter för att sälja samt signera böcker vi rullade dit och pratade igen med Sture han hämtade en bok skrev några rader signerade och överlämnade en till mig vi pratade igen en stund sedan fick jag och Roger brådis taxin skulle komma vi rusade ut väntade och så kom taxin i ett kaos av bilar smet vi iväg hem väl hemma var det dags att tömma brevlådan oj mycket brev i dag igen det var ett stort brev från tennisspelerskan Karolina Pliskova 2 t signerade foton och en stor katalog från spelen i Notingham 2016-09-23 Sedan var det två brev från svenska regeringen STEFAN Löfven och ett från Magdalena Andersson Jag skriver till regeringen ibland när jag inte är nöjd med olika saker dom har klubbat igenom såsom skatter flyktingar och miljö frågor roligt att alla bryr sig och svarar. I dag Fredag bir det att läsa Stures bok och skriva en del ha en bra dag alla mvh Roy M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: