royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

besök av barn-barnen,

Kategori: Allmänt

går var en trevlig dag vi hade besök av barnbarnen och Patrik med sin Maria och hennes dotter det blev bus och lek med oliver och Rasmus det känns så bra för  oss för  när Maria kom in i Patriks liv kunde vi åter umgås med både Patrik och barn-barnen det nya för Patrik är nu  NKABH F ”  NY Kvinna  Nytt Arbete ny Bil samt nytt  Hus o ny Förlovad. Grattis och vi har världens bästa barn – barn och Son och nya Svärdottern Rasmus Oliver Patrik o Maria. Jag ska så småningom få komma på besök till deras.   nya hus dom ska  göra det möjligt att komma till huset med min rullstol för  just nu är det nästan omöjligt tomten är ju inte inordning ställd ännu ,   men det börjar snart ett markarbete. Det är tänkt att de ska bli gräsmatta och P-plats. jag hoppas att kunna komma upp på nya altanen, Oliver sa i går Pappas snickare har byggt en gigantisk altan, jag ser framemot besöket nu har vi haft mycket besök i vårt nya växthus. Nu ligger min filmkamera på laddning för i morgon kväll ska jag och min assistent  till Liseberg och  se  på Mikael Wiehe som spelar där. 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: