royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

influensa.

Kategori: Allmänt

Är nu äntligen uppe ur sängen igen efter att legat där i ca 1 vecka i influensa och förskyllning samt feber jag har varit helt utslagen skönt att komma upp igen och börja äta lite mat och dricka kaffe men det har satt sina spår jag är så orkeslös så det är problem att framföra rullstolen men det känns bra att kunna sitta i rullstolen oh äta frukost igen samt att starta upp datorn det ligger en hel hög med post ett är från Petra Mede som önskar mig allt gott hon skriver till fantastiske Roy på ett signerat foto. Sedan är det ett stort vadderat kuvert när jag till slut får upp brevet och hällt ut innehållet på skrivbordet är det jätte mycket saker som trillar ut det är ifrån ett företag som heter Mars. Sverige dom tillverkar och säljer Extra tuggummi det är en jätte fin liten bag och ett stort antal packet av olika sorters smak på Extra Tuggummi och flera stycken reklam pennor dom önskar mig lycka till i framtiden dom vill med detta uppmuntra mig och det gjorde dom verkligen det är så fantastiskt med dessa som bryr sig i går ringde min som Patrik han är så lycklig att nu fått det så bra med sin Maria det är som att vinna högsta vinst att han efter flera år träffar Maria som uppskattar honom. Nu har jag fått 3 stycken svar på sådana som söker assisten arbete här hos mig det är människor med varierande yrkeserfarenhet och alla är Svenskar för det få ju inte bli som det nu är med alla miss uppfattningar och språksvårigheter det kommer säkert många fler ansökningar så det får ta sin tid . och ogsamt tänka igenom

Kommentarer


Kommentera inlägget här: