royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

Botox sprutorna,

Kategori: Allmänt

I dag blev det att komma upp tidigt det blev redan 4.15 bade en del som jag och Susanne hade uppgifter som skulle vara klara här tidigt på morgonen för att sändas iväg redan klockan 0.7.00 under dagen ska jag och min assistent till Högsbo sjukhus för att jag ska få mina återkommande sprutor var tredje månad det är Botox sprutor i vänster ben och arm detta mot spassisistiteten, det är för att minska stelhet och skakningar samt på natten ofrivilliga ryckningar det är ett stort antal sprutor var av några inte är helt smärtfria men då får jag tänka att det brukar bli så mycket bättre och då går det att förtränga smärtan, men det är några timmar kvar till 13-15 när jag ska vara där och 2 tinnar till min assistent kommer. När jag kommerhem sedan blir det ett skutt i sängen för jag brukar vara fullständigt slut då först uppe tidigt och sedan alla sprutorna efter alla dessa Botox sprutor jag fått genom åren kommer jag nog aldrig att få rynkor på varken Bennet eller armen det är ju Botox som det vackra folket i Beverly Hills använder såsom skådisar och fotomodellerv em vet det kanske kan bli en filmroll ”Mannen som rullade ut från huset och försvann ”

Kommentarer


Kommentera inlägget här: