royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

jobbig förkylning.

Kategori: Allmänt

Söndag uppe tidigt känns lite småkyligt det är några minusgrader ute enligt tempmätaren, vid fönstret på kontoret, det växlar fort mellan plus och minus i natt har Susanne hostat och hostat samt varit febrig, denna förkylningen är jätte jobbig och långdragen Jag har som tur är klarat mig Nu har jag startat upp braskaminen så det blir snart en fin värme jag är inne på tredje koppen kaffe och tre skrivna brev. Vi skulle ha haft åkt till Älvängen i dag till Patrik och Maria och Barn-barnen och firat Olivers födelsedag men vi får göra det en annan dag med presentöppning och hurra sånger, vi kan ju inte komma släpande på en förkylning Patrik och Maria hade kalas i går för Oliver och detta var ett hel lyckat kalas alla var mycket nöjda och glada nu känns värmen jätte fin här inne

Kommentarer


Kommentera inlägget här: