royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

mörkt och tråkigt ute i dag

Kategori: Allmänt

I dag Söndag är det jätte mulet och regnitnu har trädgårdsmästarna börjat resa stommen på växthuset och i går kom en lastbil och levererade de nya betong plattorna och ett lass med singel nu är samtliga plattor utlagda och och marken är avgrusad, och körd med paddan el kabeln är framdragen ,och färdig när jag nu ser ut genom köks fönstret går det att få en uppfattning hur det kommer att bli i dag blev det en innomhusdag. för mig vid datorn, vi har ätit pannkakor med grädde och sylt samt kaffe så trädgårds arbetarna kunde torka upp lite dom är genom våta. Med vid gott humör. Det är nog strax tid för mig att hoppa i bingen och vila jag är helt slut nu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: