royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

trädgårds arbeten. och Mikael Wiehe,

Kategori: Allmänt

Det ser ut at bli fint väder ute i dag solen lyser rdan för fullt, i dag ska jag få hjälp att ta bort alla trädgårdsplattor ca 100 stycken, som stod under den borttagna paviljongen där nu så småningom växthuset ska stå. Jag hade tänkt få grindstolparna målade i dag likaså lite trädgårdsarbete, jag ska även ringa Mölndals sjukhus för min mamma Vera kördes dit i går från Fässbergshemmet där hon bor, hon hade hög feber och allmäntillståndet var inte så bra med tanke på hennes ålder 93 år är det inte så bra. jag har bestämts att den 2 augusti ska jag och min assistent Fia åka till Liseberg för då spelar Mikael Wiehe, där det ska bli en höjdare..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: