royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

inbjudan till Polar Music Prize 2017

Kategori: Allmänt

Nu har jag varit och undersökt stora kropps, pulsådern, det gick bra allt såg bra ut jag har fått ett otroligt brev det år från Polar Music Prize det är en inbjudan till prisutdelningen i Stockholms konserthus den 15-juni det verkar som det är vår kung Karl-Gustav som är prisutdelare det är Mari Ledin som sänt mig brevet det är Thomas Ledins fru hon är Stikkan Andersons dotter det var Stikkan som instiftade detta pris som många av världsartisterna blivit tilldelade det kom i ett jätte fint kuvert med ett litet häfte med historik om Polar priset och där i är även inbjudan för 2 personer nu är bara frågan vem vill åka med mig som min assistent det har även kommit flera sökande till platsen här hemma som assistent.

Kommentarer

  • Tvåan säger:

    Hej Ettan. Självklart Roger din kusin eller din fru.

    2017-03-28 | 20:47:39

Kommentera inlägget här: