royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

detta elände

Kategori: Allmänt

I går måndag blev eländig inte nog med att det kom så frb med snö Susanne gick ut för att skotta bort snö på vår plattgång hon slant så illa att hon ramlade handlöst ner på plattorna tog emot sig med armen det gjorde grymt ont min assistent kl 9.30 kom och körde henna till Mölndals sjukhus akuten efter undersökning och röntgen visade det sig att armen var bruten den är nu gipsad det tog hela dagen hon kom hem igen ca 19.30 så det blev en lång dag som tur var fick hon sjuktransport hem men natten har varit jobbig för henne det värker hela tiden hon skadade även sitt ben som sedan en tidigare skada är ihopskkruvat. med plåtar och skruvar det visade sig att någon av skruvarna har lossnat så nu värker än benet fy detta elände var ju helt onödigt. I dag tisdag är det som tur är tö väder och det smälter från taket. Tidigare i dag ringde jag på mitt person larm så jag kunde komma upp från sängen tyvärr kommer inte min assistent förän efter 12.00 i dag s å det har inte blivit någon frukost i dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: