royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

tandpetare i matstrupen,

Kategori: Allmänt

I måndags. gjorde jag något riktigt skämmigt jag fick åka till sjukhusets akutmottagning efter att svalt en tandpetare i plast den satt fast i matstrupen på Sahlgrenska gjordes det en Gastroskopi det är en ganska enkel undersökning jag gjort ett flertal gånger. Där fanns ingen tandpetare så det blev att åka hem igen och lova att inte göra om detta, här kan det mest otroligara saker hända man kan aldrig sluta förvånas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: