royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

en rejäl skada igen.

Kategori: Allmänt

För två dagar sedan hade jag en rejäl otur skulle in på toaletten överförflyttningen från rullstol till holken brukar gå perfekt jag brukar luta mig försiktigt mot tvättstället innan jag vänder mig mot holken för att sedan sakta sätta mig men plötsligt orkade inte mina ben jag sjönk sakta ner tills ben vek sig och plötsligt var jag nere på golvet sittande mot mina fötter därav är mina knä helt ihop vinklade och det gjorde grymt ont det kändes som knäskålarna skulle brytas itu min assistent försökte på alla sätt räta ut mina ben men det var inte så lätt jag skrek av smärta så ont gjorde det assistenten försökte hjälpa mig upp men det lyckades inte vi larmade på hjälp efter att hjälpen varit här satt jag tll slut i rullstolen igen sedan dess är det en grym värk i det högra rörliga benet i det vänstra knäet är sedan många år tillbaka, är minisken borttagen min det känns som miniskern nu pajade i det högra knäet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: