royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

lyckad operation.

Kategori: Allmänt

I går var jag hela dagen på Sahlgrenska sjukhuset för en operation det var en Suprapubis kateter som sattes in det gick bra men det tog så lång tid först alla förberedelser som måste göras själva operationen utfördes på röntgen avdelningen jag kunde hela tiden följa det på en tv skärm Framför mig och prata med läkaren, jag fick välja om det skulle spelas Musik mitt val blev classisk musik i runtgen maskinen, Det var lite svårt i går kväll när jag skulle sova det var ju trots allt ett ingrepp nedre del av buken och urinblåsan i dag dagen efter kan jag inte sluta tänka på vad som gjorts och blir lite deprimerad vid tanken.att det sker sådana förändringar i kroppen som inte går att styra utan det är bara att gilla läget det ser ut att vara så fint ute i dag, jag kanske jag kan komma ut på torsdag för då kommer en ny anställd assistent hon heter Duan och är från thailand. Klockan är nu 14 20 jag tror strax det är dags att hoppa i bingen hur tråkigt det än låter, så¨känner jag för det

Kommentarer


Kommentera inlägget här: