royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

Besök i Mölndals centrum

Kategori: Allmänt

 i går var jag på besök i Mölndalcentrum.på Erickssons foto ett trevligt bemötande

 och den bästa service jag och min assistent han även med att rulla runt en sväng i centrum plötsligt upptäcker jag en man som kommer cyklande jag utbrister det är min kusin Kaj, jag ropar hej Kaj han parkerar sin cykel jag rullar fram och vi pratar e stund det går gånga år mellan gångerna vi ser varandra senast var på min mammas urnsättning på Fässbergs kyrkogård han skulle in på Lidl och handla själv skulle jag till torget och handla jordgubbar det blev 4 kartonger och ett besök i Ostbutiken med inköp av lite olika ostar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: